tisdag 16 februari 2010

Då var det andra morgonen i Leksand och idag är jag mega trött. Men det är väl för att man sovit i en säng som inte riktigt är min egen och mysigast i världen. Men jag har ändå lyckats sovit gott.
Igår vart det en mjukstart och vi pratade bara Lia och lite vad som ska hända dom närmaste två månaderna.

Efter skolan gick jag, Anna, Isa och Frida på en liten Promenad. Ax var såklart med oxå. :)






Sen hem och käka mat, mysa lite och sen hem till Isa för lite te och mys. Trevligt att sitta och surra lite. Efter det for jag hem till Samuel och hälsade på Lilla Lo. Som inte är så himla liten längre :P Hihi. Men fortfarande lika underbart söt :)
Var längesen jag träffade honom så det var ett kul återseende. Vi snackade skit och sen vart det film i stugan! Magiska systrar på Trean. Den var väl inte topp bra, men det gick att kolla på.

Idag blir det promenad igen med Isa och Ax och Frida. Och sen simma med Frida. Nu jävlar ska här tränas. :)

och jag MÅSTE verkligen komma iordning i mitt rum oxå. Ser ut som ett bombnedslag. Men jag prioriterar att umgås än att städa:P Det märks. Hihi

Nu är det dax för frulle och kolla på TV innan skolan.

Inga kommentarer: