onsdag 10 februari 2010

Sitter nu och för över massa bilder från telefonen. Bland annat från sthlm resan. Vart inte så mycket kort, man hann riktigt inte med. Men några blev det iaf.

Sötaste stämpeln man fick på Harry B James :P

3 L öl, Ja tack

Hittade ingen korköppnare, så man tar vad man har :P Haha


Väldigt intensiv men rolig helg som sagt :P Men nu längtar jag till nästa. Åker hem till mamma och pappa och hälsar på. Ska till Tandläkaren och ett besök till sjukan en sväng. Sen kommer syrran och Freddan hem och man får träffa lille Hampus. Sötnöten!! :)

Nu ska jag försöka trycka i mig det sista av youhurten.. Är hungrig, men jag kan inte få i mig någonting. Jag skulle behöva sondmatas. (eller hur det stavas) Hatar att äta. Men man måste, annars blir man spinkig som få och mår inte bra. (Oj vilken filosof)


Inga kommentarer: