fredag 5 februari 2010

Idag bär det av till stora huvudstaden. Måste säga att jag inte är 100 % taggad, men det kommer bli bättre när man är på g och framför allt vaknat till ordentligt. Vaknade inte av klockan på en gång heller imorse och då blir jag alltid seg och trött.

Igår kom Åsa och skulle sova över. Trevligt, vi drack vin och kollade på Ice Age 3. Många skratt och mycket prat. Mycket trevlig kväll. Somnade på en gång när vi la oss och sen helt plötsligt ringer Peters klocka, vart tog natten vägen?? :O Sen halv slumrade jag tills jag vart klarvaken när nyckeln åkte genom brevinkastet. Phu vad rädd jag blev. Men somnade snabbt om igen. För att vakna på värsta konstiga humöret.. Men det går nog över.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan tills det är dax för sista dagen innan helgen. Slutar 16 idag med. Lyx :)

Trevlig helg. Kommer inte uppdatera fören måndag nu. Så håll till godo :P Haha

Inga kommentarer: