måndag 22 februari 2010

Dålig uppdatering. I know. Men jag har vart borta i helgen. Blev bjuden på en resa till Riga av Peter. Så, Jag, Peter och Patrik begav oss till Stockholm mitt på dagen på fredag och klev på på båten mot Riga vid 17 tiden.
Var en riktigt trevlig resa och vi drack mycket goda drinkar och shoppade loss i Tax-Free :) Vart bara åksjuk på fredagnatt oxå. Då var vi på öppet hav till Riga och det blåste jätte mycket och jag hade inte tagit någon tablett heller, men jag överlevde. Sen en dag i Riga på lördagen. Gick till St peters kyrkan och gick upp i tornet. När man klev ur hissen så fick man en chock. Det blåste nå fruktansvärt mycket där uppe och det snöyrade. Man kunde knappt se. Men det var ändå läckert.
På söndagen var vi hemma i Valbo kl 12 ungefär och det var väldigt skönt. Man var trött och seg. Så det var film hela dagen, kunde inte bli bättre. Just nu sitter jag och för över alla bilder från resan till datorn. Det tar ett tag kan jag säga. Men jag är snart klar tror jag :P

Idag har man vart i skolan igen. EXPO. Vi fick i uppgift att Vårstyla skolan, vart indelade i grupper och det skulle bli som ett litet projekt. Kommer bli kul och spännande och se skolan förändras. :)

Imorrn ska jag och Anna till Clas Ohlson innan skolan och kolla in exponeringar och butiken. Drygt, men det måste göras.

Men nu ska jag dra mig tillbaka och kolla lite TV och mysa.

Till helgen ska jag hem till Hogland. :) trevligt!

Inga kommentarer: