tisdag 16 februari 2010

Nu har Frida precis gått hem. Vi har vart och simmat efter skolan. Riktigt skönt att komma igång. Imorrn blir det promenad och sen simma på torsdag innan jag far hem till Valbo. Skönt. Ska skaffa månadskort där nu. Så nu finns det ingen återvändå. :)

Sen efter simningen så åkte vi hem till Söderbacken och lagade mat, pommes strips och grillkorv. Mums. Sen det vi göra allra bäst- MYSER! :D
Hon gick just hem och jag passar på att skriva någon rad innan jag ska hoppa i säng och läsa ELLE. Måste gå och lägga mig tidigt om man ska bli människa igen. Är så himla trött nu igen. Men det är nog bara omställningen som ställer till det.


Drack te ur min mysiga mugg ikväll, som jag fick i present


Sötaste ever! :)

Nu ska jag hoppa i säng. Ögonlocken vill inte hålla sig upp nu.

Godnatt!

Inga kommentarer: