fredag 26 februari 2010

Snart bär det av till Hudik och luncha med mamma, sen ett besök hos doktorn, sen klipptid :) Ska bli så skönt att bli av med skiten nu. Har bara satt upp det i en tråkig snodd idag och det går verkligen inte göra en frisyr med mitt hår. Ska bli så härligt.

Igår kom jag till Valbo vi ett tiden och då vart det köttbullar på Ikea med Mail! :) Gott gott.
Sen shoppa lite på H&M. Hittade en jätte snygg kort jacka som bara skrek efter mig ;) hihi. Och ett coolt linne som var så JAG.
Sen for jag hem till lägenheten och kasta mig i soffan och myste. Försökte fixa lite program till datorn. Men det gick inte så himla bra. Men får se hur det löser sig.
Sen kollade vi på film och drack ett glas vin. Lyxigt på en torsdag!

Men nu måste jag ta och göra mig klar så jag hinner upp, ska tydligen vara dåligt väder högre upp i landet.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: