lördag 13 februari 2010

Snart bär det av till stan. Favvo parfymen ska inhandlas. Glömde rabattchecken igår så det får bli en tripp idag! :) Trevligt!Igår var man till Tandläkaren och det vart inte billigt kan jag säga. Och två nya tider fick man med och ett besked om att visdommen ska dras ut så småningom och det är inte billigt alls det... :S Mina pengar...
Sen bort och kolla upp viktiga saker. Hoppas allt står rätt till. Men det tror jag väl. Ringa några samtal på måndag så kommer allt bli bra :) Hoppas :/

Sen kom lille Hampus och hälsade på! Vilken mysig liten skrutt :)
Mosters lilla pluttgris. Hihi.


Det var mys hela kvällen och något gott glas rött vin!
Ikväll kommer farfar på middag och vi ska fira min födelsedag, två veckor tidigare, men jag kommer inte att vara hemma då jag fyller. Kul att alla är hemma oxå när det vankas paket öppning :D

Men nu ska jag se till att Syrran lägger på ett kol så vi kommer iväg snart.

trevlig lördag!

Inga kommentarer: