torsdag 11 februari 2010


Kom hem till Hogland strax före åtta idag och möttes av en helt slutkörd katt :) Han var så gossig och mysig. Kunde slita mig från honom nu och ligger i sängen och kollar runt lite. FB nördar mig. Sen ska jag läsa min nya, helt oöppnade Elle som nyss anlänt! Härligt!

Jag ska på Pink i sommar :) Överlycklig! Sara sa idag att hon skulle koma till Ullevi den 23 Juli och jag var inte sen att bestämma att nu jävlar måste jag gå. Så jag, Sara, Jörgen och Peter ska boka biljetter imorrn!! Så himla kul! Längtar.
Ska ringa Ticnet imorrn vid nio och boka. Hoppas bara jag hinner. ska vara hos tandläkaren kvart i åtta så det kommer bli lite senare än nio. Hoppas det finns kvar. Annars får jag be sara ringa och boka.

Nu ska jag ta och läsa lite och sen sova. Måste vara pigg imorrn om man ska orka gapa som en apa...

Godnatt!!

Inga kommentarer: