tisdag 2 februari 2010

Idag kommer bli en fantastisk dag!

Det bara känns som at idag kommer allt gå så himla bra! :) Men jag orkade inte upp och sola som vanligt imorse. Jag måste bli piggare på mornarna. Bara man kommer upp en dag så kommer det bli lättare senare. Ska nog fara och sola direkt efter jobbet idag. Måste få lite färg, man ser ju ut som en albino bredvid Malin Å nu för tiden. Hon har vart i Egypten 1 vecka. Fusk.
Och nu sitter mamma och pappa på planet till Tenneriffa oxå. FUSK... Fick mess imorse att dom skulle kliva på planet.

Och jag ska inte åka i sommar heller. TRÖK. Men sånt händer. Måste komma på något kul att göra i sommar istället. Johan, Road Trip?? :D Hihi. Like yesteryear :P hihi.

Nu ska jag ta och kolla upp mina traderabjudningar, om jag vinner något. Hoppas!! :)
Bjuder på Wii spel. Känner för något nytt, men alla spel är så himla dyra. :( Suck.

Trevlig dag!

Inga kommentarer: