torsdag 11 februari 2010

Har hört många som kollat på tv3play och glamourama så jag blir så nyfiken av att kolla själv. Så ikväll när man kommer hem till Hogland blir det nog att kolla på något avsnitt och se själv om det är bra eller inte. Bilda mig en egen uppfattning.

Igår när jag kom hem så öppnade man vindunken och myste till det lite :) Mysvarning på mig. :) Sjöng lite sing star och tog ett hett bad och läste lite. Riktigt härlig kväll. Imorse hade jag lite ont i huvet. :S inte bra, men jag är pigg ändå.
Klev upp 8 för att jag skulle hinna tvätta håret och packa. Men jag blev klar på 20 minuter så nu sitter jag här och myser i soffan innan man ska avverka sista dagen på LIAn. Skönt. Men jag kommer sakna Sara och Malin Å och Ritva mycket. Men jag ska hälsa på ofta :)

Bakade kladdis igår. Vart riktigt sugen på att äta. Men ikke. Den är till senare idag. Mums vad gott det kommer bli. :)


Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: