tisdag 23 februari 2010

Sitter nu och ska försöka vara duktig och ta bort mitt MSN virus. Hoppades jag lyckades. Men om jag inte gjorde det så säg till så försöker jag igen. :)

Idag har jag vart i Falun och kollat in Clas Ohlson. Skönt att ha det gjort, men en dryg uppgift. Shoppade lite nyttosaker på CO och sen lite annat skit med som man hade klarat sig utan men ändå inte ;) Örhängen och ett armband. Snyggt sörru.

Sen var det dax för lektion 13-15.30 Grafisk Grund och det är så himla lärorikt. Idag har vi lärt oss redigera bilder i Photo Shop. Så nu ska jag införskaffa mig det programmet så man kan sitta hemma och leka lite. Skit bra. Ska även lägga in Illustatior och InDesign oxå så man har för framtiden. Mycket bra! :) Kosta pengar, men klart värt det.

Sen på kvällen vart det American med Frida och mys i hennes stuga. Hon flyttar snart. Kommer inte bli detsamma på Söderbacken utan henne :( Men jag överlever nog. Det är bara 3 mil till henne så det är inte så farligt! :)

Nu ska jag ta och sätta igång med reflektionen och fixa lite med papper.

Bye bye

Inga kommentarer: