tisdag 30 mars 2010

Ny vecka och en ledig vecka.
Härligt. Jag ska bara ta det lugnt och inte göra så mycket nu i två dagar. Sen fyller ju pappa 50 och det ska bli fest hemma i byn :) Trevligt!

I helgen var jag i Sundsvall och det var underbart. På lördagen så åkte jag upp och vi käkade kina och drack vin! Mums. Sen vart det lite lyssning på musik och sjunga lite falskt som vanligt. ;)
På söndagen gick jag på Birsta City HELA dagen. Arma fötter. Men först vart det fika i 2 timmar med bästaste. Sen kom mamma och pappa och ville fika på ikea och åka och hälsa på Jonas på jobbet. Så där gick det lite tid.. Sen så gick jag runt och kollade på det jag skulle kolla på, dekoration till pappas present och lite till mig själv ;) hihi. Måstade bara :P
Så när jag var klar med allt så var klockan 16 och Jonas slutade 17 så jag tyckte det var onödigt att åka hem och sen åka och hämta han efter en halvtimme så jag stannade kvar och fick med mig Helene på fika. Saknat sällskapet man hade från jobbet en del nu. Men det löste vi på måndag då jag var in på stan och hälsade på inne i stan. Så jag ska ha min LIA med Karin :D Kan inte bli bättre :)
Sen vart det ju problem med boende, men det löste sig väldigt snabbt då jag och Sofia träffades för att fika/luncha. Jag fick så gärna bo hos henne :) Tack snälla gumman!
Så på måndag så var jag till badhuset och hälsade på Christer och Thom som jobbde så hårt :P haha, med att dricka så mycket kaffe som möjligt. ;) Sen träffa Sofia, luncha med henne och grabbarna.
Missade första tåget som det var planerat att jag skulle ta. Irriterande, men då fick jag ju stanna ett tag till. Då for vi till Birsta och satt av två timmar innan nästa tåg gick.
Jag är världens klantigaste. Men jag kom hem iaf och det var skönt.

Idag ska jag till Cervera och mysa med Sara och Malin! och när peter kommer hem ska vi till Köpis igen och han ska köpa en present till pappa.

men nu måste jag skriva klart om grafisk som totalt flygit ur mitt huve.

Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer: