onsdag 3 mars 2010

Äntligen klar med denna J***la bok. Trodde aldrig kapitlen skulle ta slut. Men NU så :) härligt. Men det är intressant med marknadsföring, men det var en rätt tråkig bok. Hoppas lektionen imorrn blir roligare.

Har även hunnit färga håret som jag skulle. Vart kolsvart och jag är mycket nöjd och känner mig som vanligt igen. Har ju vart alldeles för ljus för mitt eget bästa en längre period nu. Så äntligen. Kommer upp en bild imorrn, är helt ofixad nu. rufsigt och jävligt :P

Sitter och kollar efter någon bra LIA oxå. Hittat några förslag i GBG, men vågar jag?? Vill antingen söka mig dit eller Gävle eller Sundsvall. Men jag har ännu inte hittat nått bra i dom två sistnämda städera. Någon som har ett bra förslag inom heminredning eller dekoration som inte är inriktad på butik?

Imorrn blir det inte till att träna då jag ska stanna i skolan efter lektionen och göra hemmagjort papper. Spännande. Ska google lite om det snart och kolla lite dekorationer man kan göra på pappret. Spännande.

Känns som humöret är på väg upp nu. Inge mera snö tack, då dalar jag igen... Nu får det vara nog.

Inga kommentarer: