torsdag 11 mars 2010

Sjukt nöjd över mig själv nu vill jag bara lova. Städat HELA lägenheten och det tog drygt 2 timmar. Dammat, dammsugit, och torkat golvet. Luktar underbart här nu :)

Igår var den ganska jobbig dag då vi hade lektion från 10-18. Först Feng Shui som bara kan ta och slänga sig i väggen. Köper teorin om alla färger och det. Men att man kan bota sjukdomar bara genom att byta en färg i huset. Bullshit. Så nu fick jag säga det som jag velat sagt sen igår :P Haha
Sen hade vi Emmi och InDesign. Riktigt kul att lära sih och jätte kul att jag verkligen tar till mig och lär mig. Ska bli kul att få programmet på sin egen dator så man kan leka lite. :)
Sen efter den lektionen bar det av hemmåt. Merethe och Hanna åkte med och det var jätte kul med sällskap.

Men nu ska jag ta och värma lite paj och kolla på lite serier :)

Ha en underbara vårig torsdag.

Måste bara tillägga att jag saknar Sundsvall som tusan. Kommer nog att vara där i 5 veckor snart. :) LÄngtar!

Inga kommentarer: