tisdag 23 mars 2010

Sitter nu i min ensamhet och myser. Har precis duschat och det var riktigt härligt! Det vart ånga i hela badrummet och jag är jätte varm nu :)

Idag har det var en riktigt bra dag om man bortser från morgonen.
Både jag och Frida var inte riktigt på topp humör imorse och när man bor tillsammans så blir det lätt att man smittar av sitt humör :P Men vi tog oss i kragen och åkte till skolan och det var bra! För idag har jag fått mycket gjort.
Började med CD fodralet som skulle göras i Photo Shop och det var okej. Jag ska bara fixa lite småpill sen är det klart. :) Sen så hade jag Mentorsamtal. Vi sitter i en mindre grupp och pratar om skolan och LIA och sånt. Sen vart det att ta tag i sminkbilden som jag snabbt gav upp så det bara strulade på skolan dator. :S No good... hade även LIA möte idag och jag kan väl säga att man inte är mycket klokare nu än förut. Men det var la bra att ha gjort.
Jag och Jessica målade även klart väggen i cafeterian. Det var skit svårt att måla bokstäverna där det skulle stå information, men det gick till slut och det var bra!
Skön dag i skolan ändå, har inte riktigt haft lektion och man har inte känns sig tvingad.

När jag kom hem vart det mat, och sitta vid PS. Och jag är nöjd med sminkbilden. Ska bara ta hjälp av bästaste sambon och byta bakgrund. Sen är det klart! :) DUKTIG Sandra idag!

Nu ska jag ta och kolla på halv åtta hos mig och sen packa. Jag har ju snart en lång ledighet :) 1 och 1/2 vecka. Ska bli så himla skönt.

Inga kommentarer: