fredag 26 mars 2010



Har precis ätit jätte god fredagsmat! Kött, potatisgratäng och sallad! Dock blev det inge vin för mig ikväll för jag ska till Älgered och hälsa på Therese och Robert :) Var längesen man var där nu och dom har nog fått det jätte fint i huset!!

Idag har jag vart till tandläkaren, gick väl bra, men det är ju jämt så himla dyrt att öppna munnen i 40 minuter. Hade iaf tur och slapp tiden jag hade imorrn. Hon tyckte vi skulle vänta lite och se om det vart bättre än att göra något som egentligen inte behövdes. Sparar pengar åt mig, vilket är väldigt behövligt nu för tiden.
Sen gick jag och mamma runt på stan en sväng och jag köpte nya Escada Moon Sparkle.

Luktar HUUUR gott som helst och så hade jag 20% rabatt och 25 kronor i bonuscheck. Så det vart ju jätte billigt :o för att vara parfym iaf :P

Nu ska jag ta och göra lite nytta innan jag ska fara!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: