torsdag 18 mars 2010

Godmorgon alla glada morgonpigga kvittrande... Hm jag vet inte ens vart jag vill komma. :P
Flyttade som sagt till Borlänge igår och det känns så himla underbart! Me love it, vad en liten flytt kan göra för ens humör. Underbart.

Det vart lite fira igår, köpte en vinflaska och käkade chokladmousse så magen sprack. Men jävlar vad gott det var (ursäkta spåket)
Var en riktigt mysig kväll och det vart en tidig kväll. Båda vart ritkigt jästa efter moussen och det gick fort att somna.

Idag så har jag Grafisk i 2 timmar. Sen ner på Noret med Isa och kolla på när Leksands papperstillverkare gör papper. Sen vänta på Frida till 16 och åka och simma och sen hem igen och gå på kupolen och kolla lite.

Imorrn är det redan Fredag oxå, jag kan inte fatta vart veckorna tar vägen. Då blir det till att fara hem till Älsklingen och mysa! Hoppas det blir fint väder i helgen.

Men nu ska jag ta tag i LIAn måste skärpa mig snart.

Inga kommentarer: