söndag 21 mars 2010

Nu har det vart en helg igen, varpå ett uppehåll. Men nu sitter man i mitt nya hem, Borlänge :) Är så himla skönt att bo här. Känner mig friare och gladare. Kan inte sluta tjata om det.

I helgen har jag haft det jätte mysigt iaf!
I fredags så vart det lite mat som älsklingen överraskade med och han hade köpt champagne till mig! Sötnosen. Så det var en liten fylla. Hans kusin kom över och hälsade på. Riktigt trevlig kväll.
Lördagen var man lite sliten, men efter en burgare och lite sol så var man människa igen :)
Men på eftermiddagen åkte vi till Älvkarleby och kollade när folk fiskade öring. Det var premiär i helgen! Det var riktigt fint väder och det var en del som fiskade faktiskt, fast vi kom ganska sent.

Var riktigt fint där.


Sen på kvällen vart det film och mys bara! :)

Idag så har vi vart på Ikea lite och sen köpte jag en ny bur till Skollan! Hon vart så exalterad och sprang runt och undrade vad det var som hände :P Hon var så himla söt.



Nu sitter jag och frida och nördar oss vid varsin dator. Mysigt att bara sitta och inte göra någonting.
Men det känns som att sängen ska få sig besök snart. Börjar bli trötter...

Godnatt och sov gott,

Inga kommentarer: