onsdag 3 mars 2010

Sitter en sväng och vilar innan jag ska värma min lilla lunch och sen bege mig mot skolan. Ledig idag, eller eget arbete som dom så fint kallar det. Men ska dit med Elli och Isa och fixa med uppgiften inom Grafisk design. Ska göra hemgjort papper. Spännande. Har aldrig gjort det någon gång. Ska bli kul.

Igår så var jag och Frida och simmade, härligt att göra av med lite energi. Blir träning på fredag med, och kanske imorrn efter skolan om jag orkar :P Hihi.
Sen for vi hem till mig och käkade mat och hade det mysigt. Hon sov över då jag tycker det är läskigt att sova själv i stugan. Skrämmande, iaf nu när man inte har nå grannar längre.
Så vi kollade på TV och till och med var lite duktiga och läste marknadsföring :).

Ikväll ska jag färga håret en gång till, det är lite färgskifftningar lite här och där nu. Vill ha det kolsvart. :)
Sen läsa klart marknadsföringen. Har ju lektionen imorrn så det är bäst att bli klar.

Men nu pasta och pastasås till lunch.

Inga kommentarer: