söndag 7 mars 2010

Ojojoj, men på helgerna sitter inte sandra still 5 minuter. hehe

I fredags var det Kåren fest. Roligt, men ändå segt. Men jag klagar inte. Var hemma i stuga 9 först och käkade middag och drack vin. Det var jag, Samuel, Frida och Anna. Det var riktigt mysigt. Sen bar det av till skolan och dansa och umgås lite. Vart dock en tidig kväll för mig och frida. Skönt dagen efter kan jag säga.

På lördagen var vi i Djurås hos Fridas föräldrar och badade badtunna. Riktigt härligt. Det var jag, Frida, Andersson, Fridas bror Josef och Fridas mamma som badade. Riktigt kvalitetsgöra måste jag säga. Var helt under kväll, varmt i vattnet och stjärnklart på himlen. UNDERBART.

Sen idag så har jag, Frida (hel helg med Frida :)) och Anna varit i Mora och kollat på vasaloppet. Det var jätte roligt att vara där och kolla. Har inte vart det tidigare och det är en upplevelse. Var nästan 100 på att jag skulle grina när Jonas, Johan och Niklas kom i mål, men jag klarade mig :P
Det var iaf en härlig känsla att se dom komma in på målsträckan.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag ska sova. Lära köpa en bok på Hemköp idag. Kom på den jag läste var slut så jag måsta ju ha en ny.

Kommer nog somna väldigt snabbt ikväll skulle jag tro.

Godnatt och dröm sött.

imorrn är det en ny vecka med nya möjligheter

Inga kommentarer: