måndag 1 mars 2010


Boken hade kommit idag. Jag orkade inte ringa då jag ringt varje dag nästan sen i torsdags :P Så jag chansade och den hade kommit. Tur för dom det.. Annars hade dom en less Sandra i sin butik.
Jag har iaf läst 4 kap i kväll och gjort 6 uppgifter som skulle vara klart till på Torsdag! Är nöjd över mig själv att dom är gjorda så långt innan dom måste. :) Slippa stressen. Då får man umgås och skratta på Onsdag än att sitta och plugga :D Hihi.

Jag har varvat läsningen med TV tittande oxå, man är effektivast dom första 20 minuterna och lär sig bäst då, så många pauser är nödvändigt. Och det kan man säga att jag haft idag. Läst ett kapitel och haft lita paus och sen läsa igen. :) fortfarande Mycket nöjd över mig själv :P haha.

Nu ska jag iaf gå och kolla på TV igen och sen somna in för kvällen. blir inte roligare än det här nu. Är jätte tomt på Söderbacken ikväll. Frida och Lukas har flyttat och Anna är kvar hemma för hon var sjuk.. Tyst och lugn by. Jag vill ha fart och fläkt jämt.

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: