tisdag 18 januari 2011

Att det ska vara så svårt att börja med någonting.. Man blir distraherad, eller gör dig distraherad att göra massa annat innan man kommer igång.
Ska starta med Johan lägenhetsprojekt nu tänkte jag. Komma med lite idéer och så. Men jag kommer på att jag måste kolla både FC och FB och sen bloggen så klart och den måste ju uppdateras. Och så finns det ju 100 sms att svara på oxå som man kommer på mitt i allt.
Undanflykter, dessa undanflykter.. Men jag ska börja efter bloggandet. JAG LOVAR.

Idag har jag mått mycket mycket bättre. Vart på birsta en sväng, skulle hitta en ram på IKEA åt Marilyn Monroe. Tycker hon vart ihoprullad allt för länge nu. men f*n vad dyra dom är.. Har jag inte råd med just nu. Så hon får stå där i hörnet ett tag till.
Sen så blev det kvällsåkning på Nolby. Härligt att svischa ner för backen igen. Längesen nu ju. Men nu har jag mer längtan efter Åre resan så jag bli tokig. kommer bli kanon! :)

Men nu ska jag ta och starta med Etagen så jag kommer nån vart.

Natti natti. Imorrn ska jag på Road trip med X-trafik.


Inga kommentarer: