torsdag 6 januari 2011

Sitter och filurar på om jag ska åka till Sundsvall idag eller vänta tills imorrn. Känns jobbigt att vara där inatt kanske, för jag har inte lampor i taken och inga möbler :P Bara en madrass. Men det skulle vara skönt att vara själv.. Men det är bara en dag till. Tror jag kan hålla mig. Blir skönare där imorrn när det är möblerat och jag får piffa till och lägga in kläder i garderoben. Ni anar inte hur stort detta är för mig nu, Efter att ha mått dåligt i flera månader så är detta ett bevis på att jag är på väg uppåt igen.

En sak är säker iaf, ska in till stan en snabbis och surra lite skit... Måste få veta vad som pågår och inte.. Och jag kan inte göra det 10 mil bort..

Men nu ska jag ta och klä på mig och göra mig klar. packa lite till måste jag ju oxå göra.. :)


Inga kommentarer: