onsdag 12 januari 2011

Så himla trött imorse när klockan ringde så jag hörde den inte ens. Hade tydligen stängt av den för lite senare så väcker Frida mig och frågar om jag ska upp eller inte... Men jag var bara inte van att kliva upp så tidigt så jag var helt slut. Plus att jag hade kommit ner vid 23..
Stannade till i Gävle och hälsade på Christer och Tessa. Fick mat och satt och surrade om allt och inget. och sen hälsade jag på Thom en sväng med. Måste passa på när man är på genomresan. Inte så ofta man ses längre.

Idag har jag vart i skolan en sväng. Pratat om Formex och haft möte med Anne. Får se var Anna (rektorn) säger. Håller tummarna att jag ska få det att gå igenom. Vill så mycket men ändå så lite. Kan inte förstå hur allt bara kan ändras på några dagar. Känslor, styrka, ja allt.. Men jag är stark nog och känner mig pepp på... Ja det är just det, på vad... Men det löser sig nog.


Fösta bilden på möblerat vardagsrum. kommer bli så himla bra när det är klart :)
Vill hem och dona. Men det får bli imorrn.

Nu ska jag ner på stan och köpa sushi. Sugen i flera dagar nu så jag måste ha det nu.




Inga kommentarer: