måndag 3 januari 2011

Imorrn är det nyckelhämtning på hög nivå. Jag längtar som en tok just nu. Kommer packa bilden full imorrn vid åtta och sen beger jag och mamma oss till Sundsvall, skriver kontrakt och sen packar in det vi fått med oss. Kommer bli så himla bra.
Sen ska jag kolla på soffa på Ikea, fick ju en i julklapp. :) och lunch på Ikea så klart. Sen hem och fortsätta packa och längta till Fredag!

idag har jag vart på stan med Lars och käkat på Amandas. Sen träffade vi på Alex och det blev en fika med henne! Och kameraletning. Sen fick jag panik hem, för jag hade ju remouladsåsen i bilen. Annars hade inte maten blivit lyckad hemma i huse :P Hehe.
Sen har dagen bara gått till att packa och vila.
Snart ska jag ta och lägga mig och kolla på TV. Ska ju upp tidigt imorrn.

Natti natti.


Orka eller inte orka, det är frågan....



Inga kommentarer: