tisdag 18 januari 2011

Idag har jag bara lite ont i magen.. Den är väl inte van att äta eftersom jag inte ätit på en och en halv dag. Men det är på bättringsvägen iaf. Dricker ProViva hallon/granatäpple nu. Mycket gott :) Och bra för min lilla mage.

Igår kollade jag på film, Splice.
Lite udda film, men jag kan inte säga att den var dålig, men inte jätte bra heller. men man förstod att det snart kommer en efterföljare. Hm, den måste man ju nästan se nu när man sett ettan.


Idag ska jag och Jonas åka skidor :) Var inte igår kan jag säga. Får se om jag vet hur man gör :P Hihi. Ska bli riktigt skoj. Men nu på morgonen har jag städat undan lite eftersom jag inte har orkat städat efter lördagens ståhej. Har upptäckt att jag är ett litet städfreak nu för tiden :P Men vem vill inte ha det fint runt om kring sig.

Nä nu ska jag och min ProViva kasta oss i soffan och mysa lite.


Inga kommentarer: