söndag 30 januari 2011

Ett steg närmare styrka. Bra att plocka bort människor i sitt liv som inte tillför någonting. hur ont det är gör så växer man när den tiden väl är inne. vissa visar det så starkt att dom inte vill bli omtyckta och inte kämpar för någonting så vad ska jag med dem till. bye bye.

Idag har jag och Hanna vart och hälsat på Karin, Patrik och lille Lukas :) Så himla söt. Grattis till Karin och Putte :)
Nu har jag precis kommit hem och sitter och väntar på Johan och Hening som ska hämta mig för att få i mig en liten pizza. Hungrig :P Bakis hungern kommer en dag senare än planerat :P
Var ju mening det skulle bli en tvådagars i helgen, men jag var så himla trött igår så jag sov på soffan hela dagen. Förutom när mamma och pappa kom upp och drog med mig på Birsta.

Nu ska jag ta och vänta på slöfockarna och kväva min hunger.


Inga kommentarer: