onsdag 5 januari 2011

Idag tog mitt tålamod slut... Tack och hej...

Imorrn ska jag ta min kläder och lite kartonger och dra till Sundsvall och Sova första natten i min lägenhet. Kommer bli så sjukt mysigt. Längtar. Sen på fredag så kommer mamma och pappa upp med resten av lasten och hjälper mig packa upp. Jag har en bild i mitt huvud hur det kommer att se ut när det är klart och jag hoppas att det kommer att bli så fint som jag föreställer mig. :)

Här kommer lite bilder på hur det ser ut där nu.











Köket och vardagsrummet. Inte så himla bra bilder, var lite svårt att knäppa då det, tro det eller ej, är väggar överallt :P










Här har vi även min Grymt STORA toa och min garderob. Ut genom dörren är hallen.. Kommer bättre bilder sen när det är möblerat och klart.

Nu ska jag snyfta till min favvo film. Behöver det nu.

natti natti

Inga kommentarer: