torsdag 20 januari 2011

Sitter nu på tåget igen. Vart en snabbvisit i Gävle. Men det är trevligt iaf! :) Alltid kul att komma och hälsa på. Kollade på Härmed förklarar jag er Chuck och Larry igår. Rätt rolig film. Sen blev det såklart Marabouchoklad och havrekakor till kvällsfika :) Mums. Äntligen fick jag mitt Marabou. Måste kanske skaffa en Tassimo själv så man får dricka det lite oftare än när man åker ner till Gävle :P

Sitter även och tänker för mycket.. Men har nu blivit så stark att jag vet vad som är dumma tankar och vilka människor jag behöver lägga åt sidan. Men det är svårt. Men man mår mycket bättre av att inte tänka för mycket.. Men vissa tankar vill jag ha kvar. Dom som är bra kommer aldrig att lämna mig.

Men nu måste jag koncentrera mig lite på Vägen, eller åkrarna och husen rättare sagt.

Tjolahopp.


Inga kommentarer: