tisdag 4 januari 2011

Upptäckt att jag är värdelös på att lägga ut bilder här.. iaf om dom fösta ska in i datorn och sen upp på bloggen. Men någon dag kanske jag kommer på bättre tankar.. :)

Har vart i sundsvall idag och fixat lite i lägenheten. Packat in lite mat och sen lite lakan och sånt som fick plats i bilden första vändan! Kommer bli så sjukt bra när det är klart. Köpte lite lampor på Ikea idag och ett litet bord som jag tänkte ha i hörnet bredvid soffan.
Testade även nya soffan som jag kommer att få i julklapp, eller fick kanske man ska säga. Men vi ska hämta den på fredag när vi åker upp med resten av packningen. Jag längtar. Och jag vet att det kommer bli så himla fint där när det är klart.
Erbjöd mig att själv spackla igen alla hål så jag fick billigare hyra denna månad. tackar jag inte nej till.

Nu ska jag ta och packa lite kläder i kartongerna som kom tillbaka från alla packning vi var upp med idag. kanske man tar madrassen och åker upp någon dag tidigare och inviger :P vem vet vad jag kan få för mig :P hihi.



Inga kommentarer: