onsdag 26 januari 2011


Nyss kommit hem från Johan :) Har vart till arken och hämtat hans nya familjemedlem. En liten Säggagam. Är ju rätt söt, men jag är lite rädd för den än. Kanske släpper med tiden.
Men den har äckliga matvanor... Gräshoppor.. Ryser i hela kroppen när jag tänker på dom... BLÄ...

Har även vart med underbara Sofia hela dagen :) Ingen människa kan göra mig så glad som henne.

Nu ska jag vila min gamnacke... Har fått nackspärr :S INTE KUL... men det är lite bättre idag, hoppas på ännu bättre imorrn, för då MÅSTE jag åka skidor. Jag längtar efter att åka på mina egna. En helt annan känsla än att hyra.

Nästa vecka startar Johans Etage renovering med. Ska bli kul att se resultatet!


Så här ser det ut i trappen just nu.. Inte så vackert...

Men nu blir det soffan och mys.



Inga kommentarer: