torsdag 29 september 2011

2 timmar

Klarade endast 2 timmar på jobbet igår sen måsta jag åka hem och vila mig. Fixade fönstertexten till både dam och herr fönstret sen snurrade hela min värld och jag hålla nästan på att ramla omkull. var helt ofokuserad och frös fast jag hade mycket kläder på mig och det var inte alls kallt i butiken. Så jag tog beslutet att åka hem och det var nog bra det! Sov nästan hela dagen! Kollade på How I Met Your Mother och sen The Big Bang Theory.
Sen på kvällen kom Jonas med pizza och det var dagens höjdpunkt då jag inte ätit något.

Fortsätta kurering idag och hoppas på att det går över snart. Ska äta massa vitaminer och köpa hem god juice och bara mysa idag! Kanske en och annan apelsin får följa med hem :)



Undrar hur länge man måste använda nässpray innan man blir beroende av det. Det vill man ju verkligen inte. Fast jag kan inte se mig själv som en storkonsument riktigt än kanske. Använt det i 4 dagar. och typ bara morgon och kväll. Då kan det väl inte vara någon fara..?

Nä nu ska jag ta mig lite frulle och sen mysa ner mig i min onepiece :P

Inga kommentarer: