torsdag 15 september 2011

Leilas chocolate cupcakes

Är i Gävle idag. Ovanligt :P Kunde inte med tanken att jag inte skulle få träffa Johan på en och en halv vecka så jag åkte ner iaf. Och det var en mycket bra ide tycker jag nu när jag ligger och myser i sängen. Dock utan Johan. Men han måste ju jobba.
Jag ska snart ta mig upp och göra mig klar för ett besök hos Elin och Kjell. Har inte träffat dom på nästan ett år så det ska bli jätte mysigt!
Sen när Johan slutat så ska vi ut och springa och sen laga mat och baka Cupcakes. Hur gott som helst. Har vart sugen på det nu i några dagar så det ska bli gott att äntligen få sätta tänderna i!



Hur goda ser dom inte ut att vara då. Ska knäppa kort på våra skapelser och se om dom blir lika fina som Leilas :P Knappast. Men garanterat goda.

Nä nu måste jag ta och göra mig klar.
Bye bye

Inga kommentarer: