tisdag 13 september 2011

Sluta tidigt och hurtig dag

Jobbat idag, fick rycka in lite extra då Sandra var sjuk. Så jag jobbade 9,55-17. Har vart en ritkig upp och ner dag. Själv i 2 timmar, då pysslar man och donar med småsaker i butiken. Och eftersom jag inte jobbat på 2 veckor så var man helt nollad och fattade ingenting av dagens "to do" list.. Sen när Alex kom så fick jag förklarat för mig vad som höll på att hända och efter ett samtal till Lotta i stan så kunde man sätta igång planerna i huvudet :) Tack Lotta, det behöves en uppdatering idag :)
Sen så kom Jonas och Peter och skulle shoppa och det tog ett jäkla bra tag det.. :P Men snygg blev dom :D
Sen var det helt plötsligt dax att gå hem (!) Shit var fort dagen har gått.

Så efter jobbet tog jag på mig bästa löparskorna och tog ett varv rund sidsjön. Dock var kroppen rätt seg efter igår så det fick bli intervaller idag. Hörde av någon oxå att det var bra att variera med intervaller ibland så kroppen inte helt vande sig vid samma träningsform hela tiden. Och det är tur jag gillar intervaller bättre än att springa hela tiden.

Nu har jag precis ätit korvstroganoff och ris. Jag är så sjukt duktig på att laga det (om jag får vara ego) :P


Nu ska jag lata mig framför Tvn resten av kvällen för det är jag värd :) Jonas och Peter ville att jag skulle komma dit och hälsa på. Men jag tror inte jag orkar det. Fast jag har lovat att hämta Jonas så det får jag väl iaf hålla. :)

Men nu är det "4-Stjärnors middag" :)

Inga kommentarer: