måndag 12 september 2011

Äntligen frisk på riktigt

Nu är jag tillbaka till verkligheten och imorrn ska jag jobba igen efter två veckor hemma.
Fick ju halsfluss för en vecka sen och innan det så hade jag feber och mådde skit. Så jag fick antibiotika som jag åt sista tabletten igår. HURRA. Så nu är man frisk och kry igen. Med enbergi som aldrig förr. Och jag trodde inte jag skulle säga det här, men jag längtar till jobb imorrn. Skönt att mjukstarta med 12-17 pass både tisdag och onsdag :)

I helgen som var så åkte jag ner till Gävle på onsdag. Mysa med Malin på Torsdag, man kände att man inte riktigt var okej i kroppen än, trött och seg. Men på fredag var det mycket mycket bättre. Packade och fixade innan Johan slutade 13 och då mötte jag upp honom på Centralen och vi tog tåget till Stockholm för en mys helg!
Käkade gott och myste hela dagarna! På lördag mötte vi upp Anna för middag på PickWick´s.
Och så gick vi på en irländsk pub i Gamla stan och jag vet inte om det är så många som vet om det här om mig, men jag älskar irländsk musik. Man blir så himla glad och kan inte sitta still när man hör det!!
Och Johan var så gullig och önskade min favvo låt The Galway girl! hade tjatat om den sen fredag då vi oxå var där och tog nått glas vin!

Lite bilder från helgen!Vårt mysiga hotellrum!

Stekarn ;)

Mys i solen!

Vätskepaus på söder!

Redo för middag med Anna och Johan!

Har haft det så himla mysigt och vädret kunde inte varit bättre! Måste definitivt göras om! Igår när vi kom hem så avslutade vi helgen med middag på M&B i Gävle med Johans mamma och hennes snubbe! Och sen ostkrokar och idol halvsovandes i soffan! Var riktigt trött. Och idag sov jag hela vägen hem på tåget. Var en tant bredvid mig som var hur social som helst och man märkte på henne att hon ville surra hela vägen.. Tur hon fick lite sällskap i Gnarp då :P

Nä nu ska jag ta och hälsa på Natha och Håkan som nyss flyttat in i ny lägenhet! :)
Tjotjing



Inga kommentarer: