fredag 16 september 2011

Tidig morgon, sent jobb

Skönt när man tvingas ha en tidig morgon att man kan komma hem och bara slappa i soffan några timmar innan man måste på jobbet. Det gillas. Klev upp med Johan idag och skjutsade han på jobbet då han var lite lat idag :P Hehe. Men jag skulle ju ändå bege mig hem till Sundsvall så det var ju ingen omväg direkt :) Så då är det klart jag ställer upp.
Gick riktigt trögt att köra idag. Börjar bli rätt less på den vägen, men snart öppnar ju nya e4an och då kommer det gå fort att åka ner :) Bara ut till Njurunda och Gnarp till Harmånger som kommer vara segt. Men tåg är det bästa :)

Igår var jag ju hos Elin och Kjell. Gossade med Ian hela tiden och han somnade bredvid mig :) Så mysigt. Sen hem och laga mat åt en hungrig man :P Jag var oxå hungrig iofs. Som vanligt :P Det blev stuvade makaroner och korv. Hur längesen var inte det..

Och så lovade jag ju en bild på våra cupcakes som vi gjorde. Vart inte lika fina, men ack så goda :)


Dom vart riktigt goda.. Och väldigt mättande. Kommer nog inte vara choklad sugen på ett tag nu :P

Jobb hela dagen och sen ikväll ska jag ut och springa och sen bara vara hemma och mysa. Känner att jag vill ha en pigg jobbhelg. Annars orkar jag nog inte med det.. :P

Nu ska jag ägna mig åt lite latmansgöra i soffan :P Glo på TV.

Inga kommentarer: