måndag 19 september 2011

Men ge er av...

Bara för att jag skrev att jag MÅSTE ut och gå en morgonpromenad så protesterar mitt knä och fot.. Vaknade imorse av att jag hade svårt att röra mig. Det vänstra knät är helt stelt och foten på samma ben är oxå ut balans. Högra knät känns oxå stelt, men inte lika mycket. Vad har hänt?? Går runt som halta lotta nu och undrar hur det kommer att gå på jobbet.. Kommer knappt kunna göra något med ett knä som inte går att röra... Men förhoppningsvis är jag bara stel på morgonen och när jag gått ett tag så går det över.. Kan ju hålla en tumme för det..

Ena tanken nu är att jag gick för hårt ut i början av förra veckan men löpningen. Men lite skumt att det ska komma en vecka senare. Hade ju inga problem då. väldigt konstigt. Men vi hoppas på att det går över snart.

Nu ska jag göra gofrulle och sen göra mig klar för jobbet.
Hoppas det går vägen.

Inga kommentarer: