torsdag 1 september 2011

Inte bra alls...

Jag känner mig väldigt döende.. Eller egentligen är det mycket bättre idag. Inte tagit någon alvedon än och kroppen protesterar inte. Iaf inte än. Men halsen är det värre med, jag kan knappt svälja och tungan är helt uppsvälld.. Inte kul att vara sjuk...
Började i måndags och det är inte över än. Jag orkar inte ligga still längre, vill jobba, träna, umgås och vara den glada spralliga sandra jag är.. Inte trött och tråkig och bara ligger och glor på TV.. Nu har jag snart gått igenom alla hemska serier det finns på TV.. Förstår varför jag inte kollar så mycket på tv faktsikt..

Tur som satan att det inte var nästa vecka jag blev sjuk iaf.. För då åker jag och Johan till Stockholm och hade en mysig helg bara han och jag :) Underbart! Fick veta igår oxå att han bokat biljetter till Maggio och Melissa Horn. Finns det någon som är underbarare? Knappast. Massa kärlek till honom <3


Nu ska jag ta och lägga mig ner igen och invänta lunch. Tur mamma var så snäll och hämtade mig så jag slipper ligga själv och vara sjuk. Nu blir jag lite ompysslad iaf :)

Inga kommentarer: