tisdag 27 september 2011

Ofrivilligt i träsket

Skyller på mina underbara föräldrar att jag nu är ägare av en OnePiece! Knallrosa! Den är hur mysig som helst och jag skulle lätt leva i den.. Men man ser hur rolig ut som helst så den kommer aldrig och jag menar ALDRIG synas på mig utanför lägenheten. Punkt. Men shit vad skönt det är att sitta och mysa i soffan!! :)


Sitter nu och kollar på "Halv åtta hos mig" Är inte en super spännande vecka. Men man är ju beroende av det :P Sen är det "Idol" :)

Helgen min har vart grymt rolig! Johan kom upp på fredag och då käkade vi tacos och bara myste framför Tvn.
På lördag var vi i Birsta en sväng! Shoppade lite :P Eller jag hade ett presentkort på Carlings som snart gick ut, så jag måsta använda upp det. Vart en vis stickad kofta och en halsduk :)
Sen på kvällen så kom Sofia över och vi satt och drack lite vin och surrade innan vi alla drog ner på stan och träffade upp Johan och Rick på jack´s bar!
Vart en trevlig kväll med dom bästa :)
Söndag spenderade i Hogland och sen vidare till Gävle.
Och jag mådde inte alls bra på kvällen. Hade tokmycket feber så måndagen spenderades på soffan sovandes hela dagen. Vilket nog behövdes för på kvällen mådde jag mycket bättre :)

Nä nu ska jag mysa vidare i min OnePiece och Snart är det "Idol" :)

Inga kommentarer: