onsdag 28 september 2011

Less

Inatt har jag sovit väldigt oroligt och har haft en väldigt konstig dröm. Var hos en kompis till pappa och hälsade på och då kom vi alla på att vi skulle göra snö, mitt i sommaren. Så när det var en liten hög med snö på marken så började jag och syrran kasta snöbollar och busa. Men det kom bara mer och mer snö tills vi låg på backen och nästan blev begravd av snö.. Då vaknade jag i panik.. Klaustrofobi och rädsla att bli levande begravd. Det var riktigt hemskt.. Tog ett tag innan jag förstod att jag låg hemma i sängen och det var morgon.

Det är nog min största rädsla i livet, när någon håller fast mig får jag panik och då gör jag allt för att komma lös.

Jo anledningen till denna oroliga sömn är pga feber, hosta och en näsa som är toktäppt. Kan knappt andas.. Hoppas att jag klarar av att jobba hela dagen idag bara. Har inte råd med nå mera sjukdagar denna månad..


Har även börjat använda ett gummiband för att få knät i balans igen!
Tänkt mig att jag ska göra 3 olika övningar x3 2 ggr om dagen. Började idag så jag har bara hunnit göra på morgonen. Så jag hoppas detta är någonting som ska hjälpa mig till att få mer stabiliserade knän och kunna börja träna mer styrka.


Nu ska jag ta och kliva uppoch ta en dusch och hoppas man blir lite piggare av det! Sen jobb 12-19.30 och imorrn få jag åka tillbaka till Gävle!! :D

Inga kommentarer: