fredag 7 oktober 2011

Äntligen en morgonpromenad

Knäna är så himla mycket bättre så jag vågade mig på en morgonpromenad idag! Tog med mig Linn ut och det är så kul att surra med dig gumman! Var längesen nu!

Det är så höstigt och fint ute nu och det var varmt i solen idag! Riktigt härlig start på dagen! Jag tycker om värme och sommar, men när hösten kommer och löven färgas så njuter jag till fullo! Men sen när det blir vargavinter så längtar man till våren igen och värmen! Men jag tycker om alla årstider på sitt sätt. Alla har sin charm!

Hösten för sina underbart fin löv!

Nu ska jag göra mig klar för jobbet och laga lite lunch då Johan M inte svarar i telefon och vill käka på stan med mig! Han sover väl som vanligt :P Hihi!!

Längtar till ikväll! Saknaden är stor! Du är mitt allt <3

Inga kommentarer: