torsdag 13 oktober 2011

Mysig Onsdag

Gårdagen var hur mysig som helst och det är såna dagar man ska ta vara på och minnas när allt känns jobbigt! Började med en långsovmorgon! (Kommer blir svårt att jobba igen efter alla dessa sovmornar :P)
Åkte ut till Elin och Kjell och fick kaffe och myste med lilla Ian, sötare och snällare bäbis får man leta efter :)

Nyvaken och mysig!

Sen kom yrvädret Oscar hem och då var det massa lek och skratt! :) Dom har verkligen underbara barn!
Vart bjuden på Lunch/middag oxå. Grillade fläskfilé och beasås! Nog sista för säsongen. Gott var det!

Vid fyra åkte jag hem och mötte upp Johan för en runda i Hemlingby. Så himla skönt att man kan börja träna sakta med säkert igen! Det känns lite i knäna fortfarande. Men jag tar inte ut mig lika mycket som jag gjorde förut och jag stretchar noga! Även börjat gjort några övningar som stärker leder och muskler i knäna. Så nu ska jag inte göra samma misstag igen.

Sen hem och duscha och iväg till svärmor för middag och mys!! Tack så mycket för god mat och trevligt sällskap! :)
Johan och jag drog ner på InterPool sen och spelade lite biljard. Även Marcus gjorde oss sällskap efter en stund :)


Så förstår ni att det var en av dom bästa onsdagar!! :)

Nu blir det Valbo och lunch med Malin och Christer snart!

Inga kommentarer: