tisdag 25 oktober 2011

Konstens alla regler

Japp inatt så ska jag sova! Har hållit igång hela dagen, inga negativa tankar har flödat. Jo lite, men tur chefen lyssnar till dem :) Gjort om en avdelning på jobbet. Så roligt när jag får släppa lös helt och hållet. Och det är inte slut än :)
Sen stannade man på birsta till halv åtta(!) Kan man ju undra varför. Men man tog sig en välförtjänt shoppingrunda med Jonas. Dock hittade jag massa, men kan inte köpa. Måste spara pengar till Åre, Irland, bilen.. Ja ni hör ju vilket tråkigt liv jag kommer ha.. Haha..
Men ja e int bitter!

Sen hem och då latade jag mig dock med lite Outsiders och Desperat Housewifes, missade förra veckan. Synd, men jag tror inte jag missade så mycket.
Sen diska, plocka undan kläder, och nu ligger jag med datorn i sängen och ska nätshoppa utan att shoppa.. Jag plågar mig själv..

Så inatt ska jag sova gott! Så det så!
Natti natti!

Inga kommentarer: