måndag 24 oktober 2011

Så himla härligt

Det enda som inte är som jag vill just nu är att jag bor kvar i Sundsvall. Känner för varje gång jag ska sätta mig på tåget och åka upp till "mitt hem" att jag tappar något på vägen. Jag räknar dagar tills jag kommer tillbaka och kollar för och nackdelar med att åka ner bara för att sova och sen tillbaka för att jobba igen..
Är jag knäpp?? Nää jag är är KÄR :)

Det bästa jag har <3

Helgen har vart jätte mysig. Dock har jag vart trött och seg, men lite energi har det funnits kvar. Eftersom jag väldigt ofta ger 110 och sällan sitter still så kommer det bakslag vissa dagar. Och just nu är jag mitt uppe i en sån period. Men jag vet att det går över och snart är jag utvilad och tillbaka på banan igen :)
På fredag så somnade både jag och Johan på soffan. SKÖNT! Sen lördag innebandy och sen mysmiddag och sen träffa Johans mamma på stan och ta något glas vin! Mysig kväll! Söndagen sov vi bort typ och idag åkte jag hem och längtar redan tillbaka!

Vart en långpromenad med Karin när jag kom hem. Vilket var jätte skönt! Måste vi göra om!
Sen Birsta med Jonas och Malmen för lite kaffe och det vanliga surret om allt och ingenting!
Nu ska jag lägga mig och läsa lite. tar en tidig kväll för att orka med resten av veckan!
Sova är det skönaste som finns när man är trött!


Inga kommentarer: