måndag 10 oktober 2011

R.I.P Skrollan


I helgen gick min älskade Skrollan bort :´( Har lite sorg idag, hon fanns alltid med och på nått sätt så tror jag ändå hon kände igen mig när jag kom och skulle hälsa. Vissa fräste hon åt och brydde sig inte alls. Men när jag kom och ropade på henne kom hon på en gång och gick upp i handen!
Vila i frid!

I helgen har det vart Innebandy, som jag nämnde. Sen Trav och sen hem och laga go middag och dricka lite vin! Vart en riktigt mysig lördag och söndagen vart oxå lugn då huvudet och kroppen var lite trötter :P

Den bjuder jag på ;)

Idag ska jag städa undan lite efter helgens bestyr och sen åka på Biltema en sväng, vart less på mina torkarblad igår.. Ser ju inget.. Och det är ju knappast bra...


Nä fram med städredskapen, höj volymen och dansa loss! Man måste ju göra nått roligt av städningen :D

Inga kommentarer: