tisdag 11 oktober 2011

Sol och höst

Är grymt fint ute och det är inte så himla kallt, friskt och härlig! Som jag sa tidigare en grymt fin höst dag! Såna dagar som dessa gör att hösten är min bästa årstid.
Sitter nu ute på balkongen och dricker mina andra kopp kaffe för dagen!

Tackar Elin och Kjell för den första! Har vart till Bomhus och tagit en promenad med Elin och Ian i solen idag! Så himla skönt att inte gå själv och så har vi så mycket att prata om! Inte tyst en sekund.
Tog en promenad i Hemlingby igår, Johan skulle ut och springa så jag hängde med och tog 2,5 km spåret. Gjorde lite ont i knät då men massage och Eeze när jag kom hem så gick det bra. Idag kändes det ingenting, gick dock inte lika fort idag när vi hade barnvagnen med oss.

Senare idag ska jag möta upp Johan på stan för att kika in lite kläder han sett och ville att jag skulle vara smakråd :) Sötnosen då!

Imorrn, hör och häpna ska jag iväg och tapetsera i Elin och Kjells gamla lägenhet :) Spännande och kul! Var ett tag sedan jag gjorde det med det är väl som att cykla :P

Nä åter till mitt kaffe, sen dusch och ta sig ner på stan!

Inga kommentarer: