söndag 2 oktober 2011

Det gick fort...

Är helgen redan över? Hm, men shit vad fort den gick. Har jobbat i helgen och det har vart ritkigt skoj! har vart mycket folk och många som ville ha hjälp! Kanske därför som den gått så fort! :)

Igår efter jobbet så skjutsade jag Malmen till Spikarna och plockade lite stenar :P Underligt lördagsnöje kan ni tycka. De var till hans akvarium, han ville få lite egen karaktär än de stenar man kan köpa i butik! Smart tänkt :)
Sen var vi ner på stan en sväng och kollade läget. Var på Jack´s bar och jag drack vatten. Hör och häpna på en lördag :P Men jag jobbade ju idag och ville inte äventyra mina knän genom att gå hem på kvällen så jag tog bilen ner. Lat, ja.. Men har man nån inflammation i knäna så är det det bästa. Längtar efter när jag kan gå ut och gå så man får lite motion. Känner mig som en överjäst bulldeg nu..

Hjälper ju inte så mycket heller att jag tryckt i mig det här i kväll...

Men det var gott och jag kände jag behövde det! Är lite halv trött och seg just nu känner jag. Förkylningen gör sig fortfarande påmind. Men det är mycket, mycket bättre :) och det är jag glad för.

Nu är det Gustafsson 3tr på Tv och det verkar inte vara någon höjdarserie... men nu har man sett det en gång iaf.

Ny vecka och nya möjligheter imorrn! Snart långledig! HURRA :)

Inga kommentarer: