fredag 21 oktober 2011

Lång dag

Idag kommer det verkligen att bli en lång dag.. Gick och la mig igår vid elva och somnade, sen vakade jag vid två och inte kunde somna om alls.. Gav upp och la mig på soffan och kollade på Tv. Slumrade till och från ändå tills klockan ringde.. Och nu sitter jag och väntar på att åka på jobbet.. Och jag är dödstrött.. Inget kaffe i världen kommer att hålla mig vaken idag.. Kommer bli en lång dag.
Jag vet jag ska inte vara negativ. Men även jag får vara det vissa dagar. Jag är inte perfekt.

Efter jobbet idag så åker jag till Gävle över helgen!
Ett evigt flängande. Men vad gör man inte för kärleken?! :) Hoppas på en lugn och fin helg då jag är helt slut i kropp och hjärna.

För att göra en sak klar, Jag hatar att packa.. Hur ska jag kunna veta vad jag är sugen på att ha imorrn eller på söndag?? Hm, ilandsproblem..

Trött tjej...




Inga kommentarer: