fredag 14 augusti 2009

Idag ska jag in till stan och klippa mig. Skönt att bli av med burret... Det var i februari jag klippte mig senast så det är på tiden. Tänkte jag måste göra det innan jag flyttar. Bara två dagar kvar.
Har spenderat den senaste tiden med att packa allt jag ska med mig till Leksand och så. Blir en del. Man ska ju bo där ett tag så man måste vara förbered.

Igår var vi och hälsade på Micke och fick vin och rostade mackor. Gott gott. Tack vännen!

Ikväll blir det lugnt med grillning och mys hemma.

Har försökt fått någon känsla av att jag ska flytta om några dagar, men jag får inte fram någon. Lite spänning. Men ingen rädsla, ingen nervositet ingenting. Bra dåligt?? Hm vet inte. Men det löser sig nog.

Nu ska jag gå och göra lite korv med bröd och käka innan vi ska dra oss mot staden!

Inga kommentarer: