fredag 21 augusti 2009

Snart kommer Peter hit och jag längtar nu! :)

Har vart hos sjukgymnasten Roger idag! Trevlig. Snäll människa. Som alla andra här i Leksand. (utom vårdcentralen) Han lindade om och klämde lite och gav mig övningar att göra så jag inte stelnar till. Bra det! :) Tack tack! Sen efter någon timme med den lindan på så gjorde det så J**la ont att jag trodde jag skulle svimma. Den satt ju så hårt och jag fick nästan klaustrofobi. Haha.
Men nu har jag ännu en till från intersport som min snälla mamma skickade så den känns bättre när man bara är hemma och vilar.

Ikväll ska vi käka tacos och dricka lite vin och mysa. Är rätt trött och det tror jag Peter oxå är. Imorrn ska vi ju upp tidigt och åka till Borlänge. Trevligt! :)

Men nu ska jag ta och softa framför Tvn och invänta min Prins!

Puss och kram på er

Inga kommentarer: